sobota, 27 czerwca 2020

Romantyczna kartka z okazji rocznicy

Wiecie, kiedy dostaję zamówienie na prezent, lubię wiedzieć, dla kogo robię dany produkt. Jednak, kiedy mam wykonać kartkę dla dobrze znanej, bliskiej mi osoby, jest to dla mnie mega trudne zadanie.
I tak źle i tak nie dobrze. Po prostu zawsze staram się dać z siebie maksimum!
Ta delikatna karteczka, z okazji rocznicy związku od chłopaka dla dziewczyny, kryła wielką niespodziankę... ale nie tak oczywistą, jak pewnie pomyślicie.
W każdym razie mam nadzieję, że efekt WOW był jeszcze przed przeczytaniem zawartości.

To pierwsza praca wykonana przeze mnie z papierami Altair Art - dwie ich kolekcje są nowością w mojej pracowni. Ale jestem tak zachwycona, że chyba niedługo pojawi się ich więcej.






Pozdrawiam,
Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...