środa, 2 stycznia 2019

Bombkowe shakerboxy

Muszę Wam się przyznać, że swojego pierwszego shaker boxa wykonałam jeszcze zanim wiedziałam, że w ogóle istnieje taka nazwa 😂 zamysł był super, ale wykonanie... cóż, mój Mąż stwierdził, że raczej w prezencie tej kartki dać nie mogę, taka tandeta :D

Przygotowując świąteczne kartki postarałam się bardziej. Shaker boxy w postaci bombek to fantastyczny potencjał, bo można szaleć z wzorami i kolorami.

Brokat, masa perłowa i holograficzne gwiazdki sprawiły, że kartka mimo stonowanych kolorów, naprawdę fantastycznie błyszczy. Na białą bazę nakleiłam tło z kolekcji świątecznej Laserove Love (nie pamiętam nazwy zestawu, hm...), na to przytwierdziłam przestrzennie biały arkusz, który na brzegach ozdobiłam metodą ink blending, no i oczywiście były na nim wykonane bombki - do ich wykonania używałam kleju na gorąco i to chyba najlepsza metoda przy robieniu shaker boxów.





Ze względu na holograficzne gwiazdeczki, kartka jest fajną interpretacją do pierwszego wyzwania na blogu Haft Passion - Gwiazdka:



3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka :) taka delikatna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Haft Pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karkak. Dziękujemy za wzięcie udziału w naszym pierwszym wyzwaniu Sklepu Haft Pasja 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka Dziękujemy za wzięcie udziału w naszym pierwszym wyzwaniu Sklepu Haft Pasja 🤗

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...