środa, 9 stycznia 2019

Ach, co to był za ślub!

Cześć!

Pora roku może nie sprzyja ślubowaniom, ale właśnie ostatnio trafiły mi się dwa śluby, na które mogłam wykonać kartki.

Pierwszą z nich wykonałam na białej bazie z kartonu fotograficznego, użyłam tego samego kartonu do zrobienia jasnoróżowego tła.

Groszkowe papiery to zestaw Love in bloom z firmy Piątek trzynastego. Róże to kwiaty z papieru. Użyłam również kalki technicznej pod napis i literki, a całość, co niestety widać bardzo słabo na zdjęciach, musnęłam perłową mgiełką. Ach i cyrkonie, nie zapominajmy o cyrkoniach :)

Ogólny zamysł był taki, aby kartka była w stylu vintage, z przetartymi brzegami, przetarciami, romantycznymi różami.

Pomysł na zrulonizowany papier zaczerpnęłam z innej kartki, która bardzo mi się spodobała :) - tutaj możecie ją obejrzeć.






Pozdrawiam,
Domi


2 komentarze:

  1. Ma Pani niesamowity talent. Tak na przyszłość - czy wykonuje Pani np. Zaproszenia? 😊

    www.kinvszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Tworzę hobbystycznie i przyznam szczerze, że jeszcze nie robiłam zaproszeń :)

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...