piątek, 7 grudnia 2018

Wito - witaj na świecie!

Kiedy Eunika Jedynak, założycielka grupy Scrapbooking - jak zacząć na serio (i właścicielka Artemisji) urodziła synka, powstał w grupie pomysł z inicjatywy Ireny - współwłaścicielki Fabryki Lizaków "Dziękuję Ci", aby stworzyć dla niej pamiątkowe kartki-tabliczki, upamiętniające ten wspaniały dzień. 

Szczerze mówiąc, to moja pierwsza, dzieciowa kartka a także pierwsza z użyciem techniki ink blending i miałam tremę, tym bardziej, że Eunika tworzy takie cuda scrapbookingowe!

Chciałam stworzyć kartkę w jakimś uniwersalnym kolorze (sama dla naszej córci kupuję uniwersalne ubranka, rzadko różowe), ale i tak skończyło się na błękitach :)

Do kartki dodatkowo zrobiłam pudełeczko z tych samych materiałów.







Mamie i Dzidziusiowi jeszcze raz życzę dużo zdrówka i samych przespanych nocy! :) Jestem na świeżo z tematem, bo nasza Wiki ma 8 miesięcy, a wydaje mi się, jakbym wczoraj pierwszy raz zobaczyła tego naszego słodkiego Kurczaczka 😍

Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...