sobota, 8 grudnia 2018

Kartka dla Marcela

Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam pracę wyjątkową. Wyjątkową, bo dla wyjątkowej osoby.

Z fanpage Greta Art Studio dowiedziałam się, że rodzina 14-letniego Marcela zorganizowała dla niego akcję przesyłania kartek. Więcej o samym Marcelu i o tym, dlaczego jest wyjątkowy (każde dziecko jest oczywiście na swój sposób wyjątkowe!) możecie przeczytać w tym poście - klik klik.

Ja postanowiłam przygotować wesołą kartkę z kotem - wiem, że wśród moich Czytelników są miłośnicy rasy Ragdoll - mam nadzieję, że mój koteł choć trochę jest w typie rasy 😄

Kartkę wykonałam na białej bazie, z kartonu fotograficznego, natomiast do wykonania kolorowych elementów użyłam papierów z zestawu Doodlebug Design - Milk & Cookies, do kota dodatkowo użyłam również kartonu fotograficznego i kraftowego.




Przyznam się Wam, że bardzo lubię pomagać i brać udział w akcjach charytatywnych, a tym bardziej jeśli wiem, że mogę u kogoś wywołać uśmiech i poprawić humor.

Kartkę publikuję, bo mam nadzieję, że dotarła już do adresata, aż na Islandię.

Marcelowi jeszcze raz życzę bardzo, bardzo dużo zdrowia i siły. Trzymam kciuki! :)

Pozdrawiam Was cieplutko,
Domi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...