wtorek, 28 czerwca 2022

Jagodowe Dziękuję

Fiolet bardzo często gości na moich kartkach. To kolor, z którym świetnie mi się pracuje!

Dziś druga z kartek, którą stworzyłam na zakończenie roku (przed)szkolnego.

Lubię prywatne prace, lubię kiedy osobiście znam osobę, dla której tworzę rękodzieło - taka twórczość ma dla mnie całkiem inną energię, choć wkładam w nie tyle samo serca, co w te z Waszych zamówień.

Kartkę stworzyłam z najnowszej kolekcji papierów ScrapAndMe - Spring Purple.






Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:


7 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! Cudownie zgrana kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka! Cudownie zgrana kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie skomponowana praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia😁

    OdpowiedzUsuń
  4. How sweet! Love the purple and pink tones and all your design!

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...