środa, 15 lipca 2020

Exploding box dla miłośniczki gingerków

Cześć :)
Dzisiaj przedstawiam bardzo nietypowy exploding box - nie typowo delikatny i różowy, jakie zazwyczaj robię, ale w całkiem innej kolorystyce. Wybór papierów był nieprzypadkowy, ponieważ kolorystyka musiała mi pasować do rudych kociaków. Dlatego też wybrałam kolekcję Dino Land od Laserowe LOVE.

Okazało się, że nie mam kwiatuszków, które pasowałyby mi do tej pracy, dlatego postanowiłam zrobić je samodzielnie, z foamiranu. 

Oczywiście głównym elementem boxa jest plac zabaw dla rudych kociaków. Jest to tekturka 3D od Filigranek, którą nieco upgrade'owałam. Koty pomalowałam na rudo (to mieszanka aż 4 kolorów farb!), słupki ozdobiłam sznurkiem, dodałam dywaniki i mleczko w miseczce, a także kłębuszki :D

Napis na pudełku to stempelek od Agaterii.







Pozdrawiam,
Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...