piątek, 22 maja 2020

Album dla wychowawczyni - na podziękowanie

Hej,

Niewiele robię albumów, więc tym większą miałam farjdę, kiedy dostałam to zamówienie. Album stworzyłam z okazji zakończenia nauki w technikum w ramach podziękowania dla wychowawczyni. Myślę, że to piękny prezent i wspaniały gest.

Album wykonałam samodzielnie od zera, włącznie z bazą i kartami, jest to tzw. album kaskadowy. Oprócz kaskady zdjęć zapinanej na magnes, zrobiłam także klapkę na zdjęcia z kieszonką na tekst podziękowań. Całość wykonałam z kolekcji Till we meet again Piątku Trzynastego, a tekturki do Przez Okienko - Anna Szajda.






Pozdrawiam,
Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...